vineri, 9 octombrie 2015

Despre combateri

Am gandaci. Nu, nu la creier ci in bucatarie. Pentru acest neajuns am ales o firma specializata in combaterea daunatorilor.
Am sa sun chiar acum: Trrrrrr trrr trrrrrrr
- Alo, buna ziua. ati sunat la firma DDD. Cu ce va pot fi de folos?
- Buna ziua domnisoara. Sau doamna. Am gandaci.
- Vai, dar chiar cu asta ne ocupam. Vanam gandacii, ii deratizam, ii cosmetizam, ii dam cu sprai si ii trimitem si la vecini.
-Ah,  buna treaba. De cate zile, o familie  de gandaci, cu tot neamul lor pana la a trei spita, si credeti-ma, au un neam bogat, s-au aciuat pe prisma si in bucataria mea. S-au pus pe tropait, s-au dedat la petreceri nocturnale, au avut concerte de scartaituri de parchet si peste  toate, au chemat si alte familii la  degustari de frimituri. Vreau sa scap de ei, sa nu le mai vad antenele scrutatoare prin casa, vreau sa dispara si chiar nu ma intereseaza unde-i duceti. Doar sa nu stiu  nimic.
- Cu cea mai mare placere . Firma noastra, mareata noastra firma DDD, sa nu faceti confuzie ca Dan Diaconescu  Direct, presteaza o gama larga de servicii. Cat despre gandacii de  bucatarie daca va intereseaza sa va inspirati despre urataniile alea mici, aveti aici o trimitere despre gandacei.
- Domnisoara draga deosebita, ca tare stiti sa  va bagati pe sub pielea omului, stiu pe viu cum arata o pocitanie d-aia, neagra si urata. Nu mai vreau sa vad alte poze sau descrieri amanuntite ale bazdaganiilor. Vreau doar sa-i macalariti, sa faceti carnagiu in bucataria mea, sa fiti acuzati de genocid. Veniti cu ce vreti voi, cu pistolase, cu spraiuri sau cu pistoale cu apa. Nu ma deranjeaza sa va vad ca-i vanati cu arme de vanatoare, cu teava dubla, sa dati cu  napalm sau chiar sa treceti cu tancul peste ei. Vreau doar sa dispara. Intelegi??
-Clar si fara echivoc. Trimit chiar acum o echipa de soc si groaza. Da-ti-mi adresa si numarul dumneavoastra personal.
- Multumesc domnisoara. Esti cea mai buna fiinta  cu care vorbesc de cateva zilen-coace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu