marți, 28 octombrie 2014

Vara asta



Blog 64


  • Vara asta.

    Vara trecuta mi-am dat in pinteni si am facut in asa fel de s-a transformat drumul spre mare, in carare. Batatatorita!! Eram atat de negru de la soare incat trebuia sa-mi iau buletinul de fiecare data cu mine si sa-l prezint sotie de fiecare data cand ma intorceam de la plaja. Cand il uitam acasa, baiatul trebuia sa certifice faptu' ca sunt tacsu.!
    Anul acesta insa un motiv mai serios decat mi-as fi inchipuit, ma opreste de la a da piept si picioare cu Marea Neagra. Baiatul meu de 7 ani impliniti, s-a indragostit. Lulea!
    Minunea se numeste Maria si are 7 anisori ca si el. si e blonda. Ca si el. Petrec mai tot timpul impreuna, atunci cand sunt amandoi acasa. Ori la mine ori la parinti ei. Se cauta disperati atunci cand trece prea mult timp de la ultima joaca impreuna. Uneori trec peste capul parintilor si se suna dis de dimineata sa petreaca impreuna, asa cum s-a intamplat ieri, cand un telefon discret pe la 8 dimineata, l-a facut pe Alex sa dispara vreo doua ore. Cand mergem in parc, se prezinta cunoscutilor drept "Sunt iubita lui"!
    Alaltaieri cand mergeam spre parc toti trei, ne-am intalnit cu un grup de fete de aceiasi varsta. Le-a strigat de departe aproape triumfatoare " mi-am facut iubit!!" prezentandu-l pe Alex ca pe un trofeu. Alex s-a mandrit peste masura de aceasta titulatura.
    Eu nu pot sa fac altceva decat sa-i privesc si sa ma amuz de situatie. Si sa le inlesnesc situatia. De aceea nu pot sa mai plec departe de casa. Poate vine Maria!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu